Vain

Lisäalennus: 11 % väh. 109 €:sta | 14 % väh. 159 €:sta | 17 % väh. 229 €:sta - lähes kaikesta

Black Friday: jopa -70 %

Sopimuksen tarjoaja:

Lampenwelt GmbH
Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Saksa
Rajavastuuyhtiö (Limited company), jonka kotipaikka Fulda
AG Fulda (Saksa), HRB 8845

Liikkeenjohto: Vanessa Stützle, Ales Drabek, Ansgar Weber

Saksalainen ALV-numero: (niin kutsuttu ”Ust-IdNr.”): DE 815 559 897

Kysymykset, reklamaatiot ja valitukset hoitaa asiakaspalvelu:
Puhelinnumero: +358 9 3157 9451
Ma-pe klo 9:00 – 17:00

Yhteydenottolomake

Nettilamppu.fi


Yleiset käyttöehdot

Verkkokaupassa asioivilla on voimassaoleva lakisääteinen peruutusoikeus.

Henkilötietoja rekisteröidään ja käsitellään henkilötietolain (523/1999) 10 § mukaisella tavalla.

Olemme aina kiinnostuneita löytämään asiakkaan kannalta tyydyttävän ratkaisun, myös juridisissa kysymyksissä. Ota meihin yhteyttä ongelmatilanteissa. Oikeutesi pätevät myös ilman poikkeuksia, vaikka et ottaisi yhteyttä.

  1. Yleistä
  2. Tilaaminen
  3. Hinnat ja maksut
  4. Maksaminen
  5. Toimitus
  6. Peruuttamisoikeus ja laajennettu palautusoikeus
  7. Palauttaminen
  8. Reklamaatiot
  9. Varaukset
  10. Rekisteriseloste ja evästeet
  11. Muuta

1. Yleistä

Seuraavia käyttöehtoja sovelletaan osoitteessa www.nettilamppu.fi tapahtuvaan verkkokaupankäyntiin, ja ne soveltuvat Suomessa asuviin 18 vuotta täyttäneisiin yksityis- tai yritysasiakkaisiin. Kehotamme sinua perehtymään käyttöehtoihin huolellisesti ennen tilauksen tekemistä verkkokaupassa.
Asiakkaan on hyväksyttävä nämä yleiset ehdot voidakseen tehdä tilauksen verkkokaupassa. Hyväksymällä yleiset ehdot asiakas sitoutuu noudattamaan yleisiä ehtoja kokonaisuudessaan ja hyväksyy samalla henkilötietojensa rekisteröinnin ja evästeiden käytön Nettilampun tietosuojakäytännön mukaisesti.
Verkkokaupassa määräajan yhteydessä mainituiksi arkipäiviksi luetaan kaikki viikonpäivät lukuun ottamatta lauantaita ja sunnuntaita sekä pyhäpäiviä Suomessa ja sopimuksen tarjoajan kotipaikkakunnalla.

1.1. Yritysasiakkaat

Tilatessasi yritysasiakkaana on sinun rajat ylittävien toimitusten puitteissa ilmoitettava joko tilauksen yhteydessä tai asiakastililläsi voimassa oleva arvonlisäverotunnus. Syöttämällä arvonlisäverotunnuksen sille varattuun kenttään asiakas vahvistaa, että tilaus on tehty yritysasiakkaana ja ilmoitetun yrityksen nimiin. Mikäli asiakas ei syötä ALV-tunnusta, syötetty ALV-tunnus ei kuulu tilauksen tehneelle yritykselle tai syötetty ALV-tunnus on virheellinen, vahvistaa asiakas, että tilausta ei tehdä yritysasiakkaana ilmoitetun yrityksen nimiin. Tällaisissa tapauksissa asiakasta kohdellaan kuluttaja-asiakkaana. Korjaukset tai päivitykset jo tehtyyn tilaukseen eivät ole jälkikäteen mahdollisia.

2. Tilaaminen

Tilaaminen tapahtuu helposti ja turvallisesti osoitteessa www.nettilamppu.fi. Tilauksen läpiviemistä varten sinun on hyväksyttävä nämä kauppa- ja sopimusehdot sekä yrityksemme tietosuojakäytäntö. Tilaus astuu voimaan, kun olet vahvistanut maksusi maksuvaiheen viimeisessä kohdassa.

Maksettuasi tilauksen saat viipymättä sähköpostitse tilausvahvistuksen, joka sisältää tärkeää tietoa, joka sinun tulee säilyttää.

2.2. Muutokset tilaukseen

Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse numeroon +358 9 3157 9451. Huomaathan, että muutoksia voi tehdä vain ennen tilauksen käsittelyä/pakkausta/lähetystä.

2.3. Tilauksen peruminen

Voit peruuttaa tilauksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse numeroon +358 9 3157 9451. Huomaathan, että tilaus voidaan perua vain ennen tilauksen käsittelyä/pakkausta/lähetystä.

3. Hinnat ja maksut

Kaikki hinnat ilmoitetaan euroina (EUR). Hinnat sisältävät tilauksen kohdemaan perimän, kulloinkin voimassa olevan lakisääteisen arvonlisäveron (alv). Toimituksesta voi tulla lisämaksuja, katso käyttöehdoista kohta Toimitus.
Verkkosivuilla markkinoitavat tarjoukset ja kampanjat ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää, ellei tarjouksen yhteydessä toisin ilmoiteta.

Nettilamppu.fi-verkkokaupassa perittävän arvonlisäveron määrä ulkomaille tilattaessa on maakohtainen ja se esitetään tilauksen yhteenvedossa. Kohdemaan lainsäädännöstä riippuen ulkomaille toimitettavan tilauksen lopullinen hinta voi sisältää myös muita hintakomponentteja, jotka myös ilmoitetaan yhteenvedossa. Euroopan unionin ulkopuolisiin maihin (esimerkiksi Sveitsiin) tilattaessa hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa.

4. Maksaminen

4.1. Luottokorttimaksu, palveluntarjoajana Adyen N.V. (VISA, Mastercard)

Luottokorttimaksujen käsittelystä vastaa Adyen N.V., Simon Carmiggelstraat 6-50, 1011 DJ Amsterdam, Alankomaat. Rekisterituomioistuin: Alankomaiden kauppakamari, rekisterinumero: 34259528.

Luottokorttimaksua varten asiakkaan on syötettävä luottokortin numero, voimassaolo ja varmennenumero. Lampenwelt GmbH ei tallenna näitä tietoja, vaan ne siirretään suoraan Adyen N.V.:lle käyttäen turvallista 128-bittistä SSL-salausta. Luottokorttimaksun edellytyksenä on, että kortin myöntänyt pankki on rekisteröinyt sen Verified by VISA- tai Mastercard SecureCode -varmennusta varten. Maksun varmennus tapahtuu turvallisesti sinun ja pankkisi välillä. Kun tekemäsi tilaus on vastaanotettu, tehdään luottokortillesi katevaraus. Tilaus veloitetaan luottokortiltasi heti, kun tilauksesi on lähetetty. Luottokorttimaksu on nopea ja turvallinen maksutapa, jonka käytöstä ei peritä lisäkuluja.

4.2. Tilisiirto

Tilisiirrolla maksaessa kyseessä on ennakkomaksu. Tehdyn tilauksen sisältämät tuotteet varataan asiakkaalle neljäntoista päivän ajaksi. Sähköpostitse lähetettävästä tilausvahvistuksesta löytyy tilisiirron suorittamiseen tarvittavat pankkitiedot sekä suoritettavan maksun määrä. Mikäli suoritettu maksu ei näy Lampenwelt GmbH:n pankkitilillä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen teosta laskien, poistuu tilauksen sisältämiin tuotteisiin kohdistuva varaus ja tehty tilaus peruutetaan automaattisesti.

Jotta voimme tunnistaa maksusi, tilisiirron viestikenttään tulee täyttää tilausnumero sekä sukunimesi. Löydät tilausnumeron saamastasi tilausvahvistuksesta.

Tilitiedot:
Maksun saaja: Lampenwelt GmbH
Pankin nimi: Sparkasse Oberhessen
IBAN: DE98 5185 0079 0027 0808 04
BIC: HELADEF1FRI

4.3. PayPal / PayPal Express

Asiakkaillamme on mahdollisuus maksaa tilauksensa PayPal-palveluntarjoajan kautta. Jos et ole vielä luonut ja rekisteröinyt PayPal-tiliäsi, on sinun tehtävä se ennen tilaustasi (ei koske PayPalin vierailija-maksutavan käyttöä), todennettava käyttöoikeutesi tiliin kirjautumalla palveluun ja vahvistettava Nettilamppu.fi-verkkokaupalle suoritettava maksu. Käyttäessäsi PayPal Expressiä siirtyvät ilmoittamasi osoitetiedot suoraan Nettilamppu.fi:lle. Vahvistat maksun viemällä tilausprosessisi loppuun asti verkkokaupassamme. Lisäohjeita maksun suorittamiseen ja palveluntarjoajan sivustolle siirtymiseen saat tilausprosessin aikana.

4.4. Apple Pay

Maksu suoritetaan Apple-tilisi kautta. Vahvistaessasi tilaustasi sinut ohjataan Apple-tilillesi, jossa valtuutat maksun. Tekemäsi tilaus siirtyy toimitusvaiheeseen heti, kun olet valtuuttanut maksun, lähetyksen tapahtuessa tuotteen yhteydessä ilmoitetusta toimitusajasta riippuen. Apple Pay -tililläsi valitsemaasi maksutapaa veloitetaan lopullisella laskun summalla joko heti annettuasi maksuvaltuutuksen tai kun tilauksesi lähetetään, riippuen valitsemasi maksutavan toimintaperiaatteesta.

5. Toimitus

Nettilamppu toimittaa tuotteet Manner-Suomeen logistiikkayrityksen avulla. Emme lähetä postilokero- tai poste restante -osoitteisiin. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähtenyt liikkeelle varastoltamme. Ellei toisin ilmoiteta, pyrkii kuljetusliike toimittamaan tuotteen ilmoitettuun toimitusosoitteeseen yhden kerran. Jos määritetyssä toimitusosoitteessa ei ole ketään fyysisesti vastaanottamassa pakettia, se toimitetaan lähimpään postitoimistoon tai pakettipisteeseen, josta se voidaan noutaa. Löydät postilaatikostasi lapun, josta ilmenee noutopaikka. Paketti on noudettavissa kahden viikon ajan ennen kuin se palautetaan meille. Myös asiakaspalvelumme voi antaa sinulle tietoa siitä, mihin tilauksesi on toimitettu. Tilaus voidaan myös pyynnöstä toimittaa suoraan lähistöllä sijaitsevaan pakettipisteeseen. Tilauksia toimitetaan automaattisiin pakettipisteisiin vain erityistapauksissa. Jos tilauksesi toimitus ei onnistunut, saat kuljetusyhtiöltä viestin, josta ilmenee käytössä olevat vaihtoehdot.

5.1. Toimitusaika

Normaali toimitusaikamme on 4-6 arkipäivää. Toimitusaika on pidempi tuotteilla, joita ei löydy varastostamme. Tämä ilmenee tuotesivulta/ostoskorista/kassalla.

5.2. Toimitusmaksu

Toimitusmaksu riippuu sekä tilauksen arvosta että määränpäästä. Tilaukseesi kohdistuvat toimituskulut esitetään sinulle tilausta tehdessäsi, joten tarkista ja hyväksy ne ennen tilauksen hyväksymistä. Löydät voimassa olevat toimituskulumme täältä.

5.3. Toimitusrajoitteet

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Jos haluat tilata tuotteita Ahvenanmaalle, ota yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella. Arvioimme tapauskohtaisesti, onko tilausta mahdollista toimittaa.

Saat sähköpostiisi seurantatunnuksen, kun tilaus on lähtenyt varastoltamme. Seurantatunnuksen avulla voit jäljittää pakettisi.

5.4. Saamatta jääneet tuotteet

Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse soittamalla numeroon +358 9 3157 9451. Tutkimme tapauksen mahdollisimman nopeasti. Mikäli toimituksessa on tapahtunut virhe, lähetämme sinulle oikean tuotteen tai palautamme maksusi riippuen siitä, mitä on sovittu tai mikä on mahdollista. Asiakas ei tällaisissa tapauksissa vastaa mahdollisista palautuskustannuksista ja uuden tuotteen toimituskustannuksista.

5.5. Kuljetuksesta aiheutuneet vahingot ja vaarat

Nettilamppu.fi vastaa tilauksestasi siihen asti, kunnes olet vastaanottanut toimitetun tilauksen. Mikäli vastaanottamasi lähetyksen paketti ja/tai tuote on selvästi vahingoittunut, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ilman tarpeetonta viivästystä yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse numeroon +358 9 3157 9451. Halutessasi palauttaa tuotteen, asiakkaana sinä vastaat lähettämästäsi lähetyksestä ja tuotteista. Siksi kehotamme sinua valitsemaan lähetystavan, joka mahdollistaa lähetyksen jäljittämisen.

5.6. Toimitus lähimpään noutopisteeseen

Kansainvälisen kuljetusverkostomme vuoksi emme valitettavasti voi taata, että kaikki tilaukset, joiden toimitustavaksi on valittu toimitus kotiin, toimitetaan annettuun toimitusosoitteeseen. Osa tilauksista voidaan mahdollisesti toimittaa lähimpään noutopisteeseen, mikäli se paikallisen kuljetusyrityksen osaltaan tekemän sopimuksen puitteissa on mahdollista.

6. Peruuttamisoikeus ja laajennettu palautusoikeus

6.1. Peruuttamisoikeus

Yksityisasiakkaana sinulla on aina 14 vuorokauden peruuttamisoikeus siitä päivästä, jona vastaanotat tilaamasi tuotteet. Peruuttamiselle ei tarvitse ilmoittaa erillistä syytä. Peruuttamisoikeus antaa sinulle oikeuden tarkastella tuotetta tavalla, joka ei vahingoita tuotetta eikä tee siitä myyntikelvotonta. Voit tarkastella tuotetta samalla tavalla kuin tarkastelisit sitä fyysisessä myymälässä.

6.2. 50 päivän laajennettu palautusoikeus (Rahat takaisin -takuu)

Lakisääteisen 14 vuorokauden peruuttamisoikeutesi lisäksi tarjoamme sinulle mahdollisuuden palauttaa tilaamasi tuotteet meille 50 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta, jolloin palautamme sinulle palauttamistasi tuotteista maksamasi summan. Tämä laajennettu palautusoikeus ei millään tavoin heikennä lakisääteistä oikeuttasi peruuttaa tehty kauppa 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta, vaan se on yrityksemme sinulle tarjoama, meidän osaltamme vapaaehtoinen laajennus kaupan peruuttamisoikeuteen.

Huomioithan, että ilmoittaessasi päätöksestäsi palauttaa tilaamasi tavarat 14 vuorokauden sisällä niiden vastaanottamisesta, käytät poikkeuksetta kohdassa 6.1. esitettyä oikeuttasi kaupan purkamiseen. Rahat takaisin -takuumme koskee ainoastaan peruuttamisoikeuden päättymistä seuraavia 36 vuorokautta.

6.3. Peruuttaminen tai laajennetun palautusoikeuden käyttäminen

Peruuttamisoikeuden noudattamisen määräajaksi riittää, että lähetät ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen 14 vuorokauden määräajan päättymistä. Peruuttamisesta ilmoitetaan Nettilamppu.fi:n palautusportaalissa. Vastaavalla tavalla voit ilmoittaa myös halukkuudestasi käyttää laajennettua palautusoikeuttasi.

Voit halutessasi käyttää myös tilauksen yhteydessä toimitettavaa standardimuotoista peruutuslomaketta tai ilmoittaa asiasta meille muulla yksiselitteisellä tavalla kuten kirjepostilla, sähköpostitse tai puhelimella. Ilmoitettuasi peruuttamisoikeutesi tai laajennetun palautusoikeutesi käyttämisestä, tulee sinun lähettää palautuksen kohteena olevat tavarat viipymättä takaisin meille.

7. Palautukset

7.1. Palautusilmoitus

Palautusilmoitus tehdään täyttämällä sähköinen palautuslomake täällä. Lomakkeen lähetyksen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistusviestin, kun palautus on käsitelty. Tähän voi mennä 5-7 arkipäivää.

Voit myös käyttää standardimuotoista peruutuslomaketta, joka toimitetaan tilauksen yhteydessä.

Palautusilmoituksen saatuamme lähetämme sinulle palautustarran, jota voit käyttää tuotteen palauttamiseen. Vie paketti palautustarrassa ilmoitetun palveluntarjoajan toimipisteeseen. Muista säilyttää kuitti todisteeksi palautuksesta.

7.2. Palautuskustannukset ja asiakkaan vastuu

Käyttäessäsi peruuttamisoikeuttasi tai laajennettua palautusoikeuttasi vastaa Lampenwelt GmbH palautuskustannuksista, jos palautat tuotteet hyväksymämme kanavan kautta. Asiakkaana sinä vastaat siitä, että palauttamasi tuote saapuu meille vahingoittumattomana. Sinun tulee paketoida tuote tavalla, joka varmistaa, ettei tuote vahingoitu kuljetuksen aikana. Suosittelemme, että lähetät tuotteen alkuperäispakkauksessa.

Mikäli palauttamasi tuotteiden kunto on heikentynyt tavalla, joka tekee niistä myyntikelvottomia, voi Nettilamppu.fi vähentää arvonalennuksen palautettavasta maksusta tai kieltäytyä palauttamasta maksuasi riippuen vahingon laajuudesta, mikä määritellään tapauskohtaisesti.

Lähetämme sinulle palautusta varten palautusetiketin. Palautus on sinulle maksuton, jos toimitat takaisin lähetettävän paketin etiketissä mainitun palveluntarjoajan toimipisteeseen.

7.3. Tuotteiden vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, suosittelemme palauttamaan tuotteen ja tekemään uuden tilauksen.

7.4. Takaisinmaksu

Palautamme ainoastaan tuotteen hinnan, eikä siihen sisälly mahdollisia lisämaksuja, kuten toimituskustannuksia tai maksutapakohtaista maksua. Mikäli palautat vain osan tilaamistasi tuotteista käytettyäsi verkkokauppamme tarjouskampanjaa tekemääsi tilaukseen, pidätämme oikeuden huomioida palautettavassa summassa saamasi alennus, mikäli palautettujen tuotteiden poiston jälkeen alkuperäisen tarjouksen ehdot eivät enää täyty. Näiden edellä mainittujen mahdollisten vähennyksien jälkeen ei palautettavasta summasta vähennetä enää muita kuluja.

Palautettava summa maksetaan aina alkuperäisen tilauksen yhteydessä käytetyllä maksutavalla.

7.5. Palautusosoite

Lampenwelt GmbH Reklamationseingang, Tor 14
Am Eichberg 1
36110 Schlitz-Fraurombach
Germany
Puhelinnumero: +358 9 3157 9451
Yhteydenottolomake

Huom! Emme vastaanota postiennakolla lähetettyjä paketteja.

8. Reklamaatiot

8.1. Reklamaatio-oikeus

Yksityisasiakkaana sinulla on oikeus reklamoida virheellisestä tuotteesta kahden (2) vuoden ajan siitä päivästä, jona vastaanotit tuotteen. Valitusoikeus koskee alkuperäisvikoja, kuljetusvahinkoja sekä tuotteita, jotka poikkeavat siitä, mitä on sovittu asiakkaan ja Nettilampun välillä tai muuten osoitettavia virheitä.

Mikäli reklamoit virheellisestä tuotteesta, kun tuotteen vastaanottamisesta on kulunut kuusi (6) kuukautta, tulee sinun pystyä osoittamaan, että vika on alkuperäisvika. Reklamaation myötä korjaamme tuotteen alkuperäiseen kuntoon tai vaihdamme tuotteen uuteen. Tietyissä tapauksissa voi sinulla myös olla oikeus purkaa sopimus ja saada tuotteesta maksamasi summa takaisin.

Virheen ilmettyä sinun tulee aina reklamoida tuotteesta mahdollisimman pian ja ilman tarpeetonta viivästystä.

Asiakkaana sinun ei luonnollisesti tarvitse maksaa mahdollisia palautuskustannuksia tai uuden korvaavan tuotteen toimituskustannuksia reklamaatiotapauksissa.

8.2. Reklamaatiosta ilmoittaminen

Mikäli haluat reklamoida vastaanottamastasi tuotteesta, pyydämme ilmoittamaan asiasta palautusportaalissamme. Jos sinulle jää portaalin antamien ohjeiden jälkeen kysyttävää, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, joka selventää vielä tarkemmin reklamaatioprosessin toiminnan.

8.3. Yhteystiedot reklamaatioasioissa

Puhelinnumero: +358 9 3157 9451
Yhteydenottolomake

9. Varaukset

9.1. Vilpillinen toiminta

Nettilamppu pidättää oikeuden perua sopimuksen ilman, että tästä voidaan vaatia hyvitystä, mikäli asiakas on tehnyt ostoksen vilpillisessä mielessä perustuen sellaisiin verkkokaupassa annettuihin virheellisiin tietoihin, jotka asiakas tunsi tai jotka olivat selvästi virheellisiä. Tällaisiin virheellisiin tietoihin sisältyvät tuotteiden hintaa tai määrää koskevat virheelliset tiedot.

9.2. Eriävät tiedot verkkosivuilla ja muissa julkaisuissa

Mikäli osoitteessa www.nettilamppu.fi annetut tiedot poikkeavat muissa julkaisuissa annetuista tiedoista, on kyseisillä verkkokaupan sivuilla annetuilla tiedoilla etusija.

9.3. Force Majeure

Nettilampulla on oikeus olla täyttämättä tämän sopimuksen velvoitteita tilanteissa, joille Nettilampu ei ole mahtanut mitään tai joita Nettilamppu ei voinut ennustaa tai ohittaa. Tämä koskee mm. viranomaistoimintaa tai -laiminlyöntejä, uutta tai muutettua lainsäädäntöä, työselkkausta, sotaa tai sodan uhkaa, tulipaloa, räjähdystä, tulvaa, luonnonkatastrofia tai suuronnettomuutta.

10. Rekisteriseloste ja evästeet

Nettilamppu.fi rekisteröi ja käsittelee henkilötietoja henkilötietolain (523/1999) 10 § mukaisella tavalla. Rekisteriselosteen ja tietoja evästeiden käytöstä löydät täältä

11. Muuta

11.1. Immateriaalioikeudet, logot ja tuotemerkit

Kaikki www.nettilamppu.fi:ssä julkaistu materiaali mukaan lukien logot, ohjelmat, tuotemerkit, tekstit ja kuvat ovat immateriaalioikeuden suojaamia. Tämä tarkoittaa, ettei mitään materiaalia saa kopioida, käyttää tai siirtää kolmannelle osapuolelle ilman oikeudenhaltijan suostumusta. Mahdolliset väärinkäytökset johtavat syytteisiin.

11.2. Tuotekuvien värintoisto

Emme voi taata, että tuotekuvien värintoisto vastaa täysin tuotteen luonnollisia värejä, sillä värintoisto vaihtelee eri näyttöjen asetuksista riippuen.

11.3. Käännös- ja kirjoitusvirheet

Sivustolla saattaa esiintyä käännös- ja kirjoitusvirheitä.

11.4. Riidat

Riidat Nettilampun ja asiakkaiden välillä käsitellään kuluttajariitalautakunnassa tai muussa vastaavassa elimessä tai lainmukaisessa tuomioistuimessa.

Käyttöehtojen versio lokakuu 2024
Lampenwelt GmbH