Asiakaspalvelukeskus
Miten voimme olla avuksi?
Löydät mahdollisesti vastauksen kysymykseesi usein kysytyistä kysymyksistämme.
UKK - usein kysytyt kysymykset
Miten palautan tilaamani tuotteen tai reklamoin vastaanottamastani tuotteesta?
Jos haluat palauttaa Nettilamppu.fi-verkkokaupasta tilaamasi tuotteen, klikkaa alla olevaa ”palautusportaali”-painiketta. Myös reklamaatiot esim. kuljetuksen aikana hajonneista tuotteista ilmoitetaan palautusportaalin kautta. Löydät sisäänkirjautumiseen tarvittavat tiedot sekä saamastasi laskusta että tilausvahvistuksesta. Mikäli suinkin mahdollista, palauta tuote sen alkuperäisessä tuotepaketissaan, joka on pehmustettu hyvin joko paperilla tai alkuperäisellä vuorauksella. Huolellinen paketointi auttaa pitämään tuotteen ehjänä palautusmatkan aikana. Ilmoitettuasi tuotepalautuksesta portaalissamme lähetämme sinulle palautusetiketin, josta näet, mihin sinun tulee paketti toimittaa. Kiinnitä palautusetiketti pakettiin ja varmista, että mahdolliset aikaisemmat toimitustiedot ovat peitossa. Noudata palautuksessa portaalissa tai sähköpostitse annettuja ohjeita.
Mitä 50 päivän rahat takaisin -takuu tarkoittaa?
Verkkokauppamme asiakkaana sinulla on lakisääteinen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 kalenteripäivän kuluessa siitä hetkestä lähtien, jolloin vastaanotat tilaamasi tavarat. Peruutusoikeuden jälkeen voimaan astuu asiakkaillemme vapaaehtoisesti myöntämämme 36 kalenteripäivän mittainen ajanjakso tuotepalautuksille. Voit siis palauttaa meille tilaamasi tavarat 50 vuorokauden kuluessa niiden vastaanottamisesta, jolloin palautamme sinulle tuotteista maksamasi summan. Sinun ei tarvitse kertoa syytä päätökseesi palauttaa tuotteita.
Kuinka pitkä takuu tuotteilla on?
Kaikilla Nettilamppu.fi-verkkokaupan myymillä tuotteilla on 24 kuukauden takuu, kun kyseessä on yksityisasiakas. Takuuaika alkaa siitä hetkestä, kun tuotteet vastaanotetaan.
Olen palauttanut tuotteen. Milloin saan rahani takaisin?
Palautamme tuotteista maksamasi summan 14 vuorokauden kuluessa siitä hetkestä, kun palautuslähetys on saapunut varastollemme. Käytämme maksunpalautukseen samaa maksutapaa, kuin millä alkuperäinen tilaus on maksettu.
Miten voin vaihtaa tilaamiani tuotteita?
Jos haluat vaihtaa tilaamiasi tuotteita, mene ensin palautusportaalin ja tee ilmoitus tuotteista, jotka haluat palauttaa. Löydät sisäänkirjautumiseen tarvittavat tiedot (laskun numero ja tilaukseen käyttämäsi sähköpostiosoite) sähköpostitse saamastasi laskusta. Portaalin ohjeiden avulla voit palauttaa tuotteet maksutta. Jos sinulla on kysyttävää portaalin käytöstä, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kun olet ilmoittanut tuotepalautuksesta, voit tehdä verkkokaupassamme uuden tilauksen haluamistasi tuotteista.
Palautusportaali
Haluatko palauttaa tilaamasi tuotteen? Tai tehdä reklamaation esim. kuljetuksen aikana hajonneesta tuotteesta?
Ilmoita asiasta palautusportaalissamme. Käsittelemme tekemäsi ilmoituksen mahdollisimman pikaisesti.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme
Asiakaspalvelu ja tekninen tuki
Asiakaspalvelumme on joulupyhinä ja vuodenvaihteessa kiinni seuraavina päivinä:
24.12.
25.12.
26.12.
31.12.
1.1.
Toivotamme sinulle jo hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Yksityisasiakkaille
Maanantaista perjantaihin
klo 9.00 – 17.00
+358 9 3157 9451
Pyydämme käyttämään yllä olevaa lomaketta kirjallisiin yhteydenottoihin asian käsittelyn nopeuttamiseksi.
Yritysasiakkaille
Maanantaista perjantaihin
klo 9.00 – 17.00
+358 9 4245 7555
Sähköpostiosoite:
yritysasiakaspalvelu@nettilamppu.fi